مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:552023-07-31اجتماعي

فارس من| پزشک خانواده جدید در سجل آباد خرامه استقرار می یابد


منطقه سجل آباد خرامه، به دلیل استقبال نکردن مردم، از پزشک خانواده مدتی فاقد پزشک بوده و مردم برای درمان به شهر خرامه مراجعه می کردند، قرار است مرکز درمان جدیدی در این منطقه احداث شود و چنان چه اهالی استقبال کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سجل آباد منطقه ای از توابع شهرستان خرامه است.

مردم سجل آباد با جمعیتی نزدیک به سه هزار نفر به خاطر نبود وجود پزشک خانواده در محل زندگی شان مجبور به مراجعه به شهر خرامه هستند.

  این رفت و آمد ها و نبود پزشک خانواده با وجود خانه بهداشت باعث شده آنها مطالبه ای تحت عنوان (روستای بدون پزشک در 70 کیلومتری شیراز)  در سامانه فارس من به ثبت برسانند تا با پیگیری و رسیدگی مسئولین مراحل درمان و مراجعه به پزشک را راحت تر طی کنند.

  خبرنگار خبرگزاری فارس به منظور پیگیری این مطالبه با رییس مرکز بهداشت استان فارس ارتباط گرفت و این مسئله را پیگیری کرد.

عباس رضاییان زاده رییس مرکز بهداشت استان فارس در خصوص تغییر منطقه روستایی به شهری و خانه بهداشت  منطقه سجل آباد در گفتگو با خبرنگار فارس توضیحاتی داد و گفت:  روستای سجل آباد 1 کیلومتر تا شهر خرامه فاصله دارد به همین خاطر در سال 1395 بنا به پیگیری که مسئولین شهری داشتند، سجل آباد از حالت روستا خارج و به منطقه شهری تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پزشک خانواده جدید در سجل آباد خرامه استقرار می یابد

فارس من| پزشک خانواده جدید در سجل آباد خرامه استقرار می یابد